dimarts, 17 de juny del 2008

Post 63: The Machine Girl (IMDB: 6,4 / 10)


Duríssim! Un 6,4 a IMDB XD! Això és molt per una película d'aquest tipus!
Kataude mashin gâru és potser la película japonesa gore que més s'ha fet ressó en aquest últims mesos, ja que el trailer (molt explícit de sobre el que tracta la peli) era molt, però que molt original.
Un guió molt dolent, una història sumament patètica i MOLTA sang són els principals ingredients d'aquesta peli (lo de sempre, però sempre sorprenent)...
Juntament amb la película de les noies amb banyador (ara li dic així), em penso que són les dues pelis revelació de l'any: sang, yakuzes, més sang, ninjes, tortura, molta més sang, tempura, col·legials, etc.
Des que vaig veure la peli de les noies amb banyador, si una peli gore no té erotisme, ja no és divertit. Tot i així, les perles asiàtiques d'aquest tipus de cinema: Koroshiya Ichi i Ricky-oh, mai podran ser superades....
La películ·la és totalment recomanable als amants del gènere, però és possible que us sentiu estafats al final :D.
M'ensumo algun paralelisme amb Planet Zombie, però m'agrada pensar que aquesta va sortir abans ;).
Ull! Que lo important d'aquestes películes està amb els detalls! Molt important que us quedeu amb els detalls perquè em jugo un braç (l'esquerre ;) ) a que moltes d'aquestes coses estan fetes expressament.
Com les calces d'una col·legial plena de sang no hi ha res!

"Watashi wa oni da!"

P.S: Gears of War, fet :D. Ni una sola dona en tot el joc (fijo que la que fa veu de tia és un tio afeminat) i moltíssima testosterona. Un joc com hi ha pocs ;).