dijous, 20 de desembre del 2007

Post 30: Solstici d'hivern i el celler

D'aquí dos dies és el solstici d'hivern, i benvingut sigui l'hivern, ja tocava.
Com avui tenia ganes d'escriure i no tinc pas cap motiu en especial per fer-ho (les ganes no són suficients), aprofitarè per fer inventari per aquest hivern.
De petit el conte de la formiga i la cigala em va impactar, així, que com a bona formiga he acumulat birra per passar tot l'hivern (de forma passiva), aquest és l'estat actual de la "bodega":


Tot i així, tinc un pack de cervesa Headcracker de bastants graus per fer si mai em quedo curt, així que m'he curat en salut.

Pas per pas, si mireu la foto, les caixes de baix (3 caixes de 24 botelles) són una Fixby Gold (ale), que en principi no són per mi, però segurament em quedarè alguna botella.
A partir del mig, tot és per consum propi. D'esquerra a dreta: Birkby Bitter(ale), Hidromel (encara en guardo nes botelles d'aquest fracàs), un intent de cervesa de gerds (un altre invent infructuós, que d'aquí poc em pararè a explicar) i la Linthwaite (ale), la primera cervesa.
Al pis de més amunt ja tot és cervesa negra nog (ale), de les quals la majoria de botelles són de 0,5l i una gerra o cosa estranya de 2l que em van portar d'una cerveseria artesana de Bèlgica (una peça de gran valor per mi ^^).

Enfi, crec haver alimentat mínimament les ganes d'escriure per avui, menos mal.

Aviat, és Nadal, lo qual vol dir que no hi ha curro, lo qual vol dir temps per fer coses, i en el meu cas, coses rares. Stay tuned. ¬¬