dimarts, 11 de desembre del 2007

Post 29: Chimay Triple

"Si hi ha neu, el Lluc beu :D"

Avui definitivament tocava. Ha nevat i la necessitava, la Chimay Triple (collita del 2007).

La botella és especialment maca i el fet tentador de que tingui un grau d'alcohol de 9 graus, convida a que es begui fora d'un àpat. I així va ser.
A la fórmula de tast vaig afegir-hi un nou factor, després de beure moltes cerveses fortes i llegir sempre que es bevien menjant formatge, aquest cop em vaig propiciar una bona porció d'aquest formidable menjar.

La cervesa és negra (un color semblant a la Pelforth brune) i tèrbola (més que les últimes que he provat), ambar fosc suposo, i per sorpresa meva, tenia molt molt poca espuma i de bombolla grossa. Apart, l'espuma no durava res, amb lo qual s'oxida ràpidament la cervesa i perd les seves qualitats (beure't una birra de 9 graus ràpid no mola).

L'olor de la cervesa no és agressiu, però es nota l'alcohol i algun màtis de malta torrada (el meu nas és una merda..).

Pel que fa al gust, té un gust suau (per tenir 9 graus) molt aromàtic i amb gust de malta, que evoluciona molt lentament, però sense canviar el primer contacte amb la llengua. Degut als graus d'alcohol notes com baixa i segons com és queda durant una estoneta la cremor al pit, molt agradable. Agafeu una Voll Damn i enlloc de doble malta, fique-li triple, i tindreu una mica el gust d'aquesta Chimay.

La idea de barrejar menjar amb la birra realment funciona, depen de la birra i de la persona, però normalment amb un formatge de gust fort queda bé. Com que era molt salat el formatge, va potenciar molt el gust de la birra; és una pràctica que es farà regularment, per descomptat.

La opinió aquesta és purament subjectiva, imagino que amb algo coincidirè amb gent i amb algo no, però algo és algo.

Que vagi bé :D.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

com me mola la tva rimaaaa!!!


pro hi ha un error...el lluc no només beu kuan hi ha neu xDD sinó k trobaria kualsevol excusa per pusar a la primera part d la rima jajaja


Un PeToOooO

Kerni ha dit...

Sol·licito una explicació formal (és a dir un post dedicat) a perquè "el meu nas és una merda.."
Ja ho has posat en varis posts i molts lectors poden estar perduts.

cilinderman ha dit...

Simplement, no hi ha cap secret ;D, algu molt proper a mi, ejem cerni, o algu altre va irrompre contra el meu nas i desde aquell dia, que ni jo recordo, ja no funciona be :D.

No tinc accents....