diumenge, 18 de gener del 2009

Post 100: Sobre eBay i els vínils :D. eBay, 2nd round

I ja som al post 100! Avui toca parlar altre cop d’Ebay: Déu suprem del capitalisme consumista consumat.

eBay, ja ho vaig comentar en algun posts, és la solució a tots els problemes i una addicció considerable (és la manera més ràpida que conec per gastar diners, seriosament). És a dir, és com anar de compres a una botiga hiper mega super gran, amb un menú de buscador. Si veus algo que vols comprar, tu fixes el preu QUE TU PAGARIES PER L’OBJECTE, si aquest preu és superior a la resta d’altres persones interessades amb el que es vol comprar, es compra l’objecte per aquell preu... La persona que “guanya” el producte és la que té més interès en aquest, cosa que es justifica amb el preu que ha pagat. En altres paraules, existeix una relació “interès/preu de la puja” i permet obtenir el que un vol al preu que està disposat a pagar, i no al preu que fixa la botiga (com sol passar al comerç típicament tradicional).

A més a més, encara no m’han estafat (i crec que a qui l’estafen realment no llegeix les descripcions del que compra) i tinc el plaer de dir que a les persones a les que he comprat (tant dins com fora d’eBay) eren totalment sinceres, honestes, correctes i en tot moment sabien que estaven venent, a diferència del que podem trobar “al carrer”. Sincerament penso que es tracta del comerç portat a un nivell superior d’estructura organitzativa :D –cal tenir en compte que per ara estic sota efectes d’eBay-.

Ja porto casi bé més d’un any trastejant per llà i bufff, et trobes cada cosa que fas arghhhh.
L’últim cop ja vaig parlar sobre com funciona més o menys i la importància de saber interpretar bé el funcionament del portal per tal de trobar les coses que es volen, al preu que es volen (sí, no?). Tot això requereix tècnica – en serio!-.

Avui toca revisar un parell de les joies que he pogut adquirir a través del portal (vici que sens dubte ara serà més complicat de finançar... torno a ser un estudiant!):

Cliqueu per fer la foto una mica més gran :D.

Tots són primeres edicions (tot i que algunes no en tinc del tot la certesa) i la majoria són limitades a menys de 1000 (alguns menys de 200) copies. Començant des de dalt i de dreta a esquerra tenim:

- Sodom // Persecution Mania (Steam Hammer records)
- Necrophobic // Hrimthursum (Regain records)
- Dream Theater // When dream and day unite (primer LP de Dream Theater)
- Immortal // Damned in Black (Osmose )
- Agalloch // The Mantle (LP dedicat :), vaig tenir la sort de que el tio que el subhastava a eBay era un dels membres de la banda, Don Anderson, per sorpresa meva (de fet va ser la seva nòvia!))

El tio em va enviar això perquè no em creia que fos ell... Jo estava flipant :D.

- Yes // Relayer (first UK press)
- Comus // First Utterance
- Taake // Doedskvad
- Postal dedicada del Split de Nest i Agalloch
- Agalloch // Tomorrow will never come MLP
- Agalloch // The White (dels pocs CD's que he comprat mai)
- Nargaroth // Semper fi
- Satyricon // Pesten 1996 (Bootleg)
- Strid // Strid EP
- Dream Theater // Images and Words (Kor LP)
- Strid // Demo 93 i 7" 94
- Vreid // I, Krig
- Agalloch // Pale folklore
- Agalloch // Ashes against the grain (tant la versió en negre, com la taronja)
- Nargaroth // Black metal ist Krieg (No Colours records)

En aquesta fotografia també caldria sumar-hi un parell de vinils de Kreator, Destruction, Emerson Lake & Palmer, Steve Hacket, Pink Floyd, Burzum, Children of Bodom, Edguy, etc. Qui sap si potser també n'hi haura un de Torb :D....

Fa uns quants dies, em va arribar un cd promocional d’Agalloch (el Demonstration Archive (bootlegs i demos), directe de la banda, dedicat (al meu germà enlloc de a mi XD) :D. És un cd que només reparteixen ells i hi ha poques còpies (teòricament) i la penya el re-subhasta de forma sobrevalorada. Cap a la col•lecció privada :D, muhahaha. eBay rulz, realment!

Curiosament, es van equivocar i li van dedicar al meu germà enlloc de mi XD.

Pròximament: eBay i els objectius :D.

P.S: La idea del FTP ha estat un fracàs total :D. Tot i així, no sabeu lo útil que és!

4 comentaris:

Nil ha dit...

C O M U S !!!
quina passada,

Gran post :D

cilinderman ha dit...

Algun dia es farà l'inventari exhaustiu i definitu :) Però per ara no toca. Merci per comentar, gordo!

jaume ha dit...

Ets un friki, i el de la foto més! :-P

Felicitats pels 100 posts!

I com que no tinc ni idea dels discos que parles al post, però pel que dius són super mega genials, també felicitats per les compres!

I ojo que ebay és un pou sense fons...!

cilinderman ha dit...

M'ho diràs a mi :).... És bastnat pitjor que un pou sense fons, és un forat negre que et xucla :D.