diumenge, 11 de gener del 2009

Post 99: Coll d'Ordino a lluna plena

I continuem amb la fotografia nocturna :D. Ahir hi havia lluna plena i havia de sortir a fer proves, malgrat el fred que feia a cotes altes. Realment hi havia MOLTA llum... es podia conduir pel Coll d'Ordino (vessant Canillo) sense ni tan sols utilitzar les llums del cotxe i això va causar que la majoria de fotografies, com ara veureu, semblin que estan fetes de dia (quan era negra nit, de les 7 a les 10 del vespre).

La majoria de fotos estan tirades amb el Distagon 28/2.8 @ 2.8 i 5.6, a ISO 400, entre 15 i 30 segons d'exposició (compensant un punt d'exposició pels blancs de la neu), directe del JPG generat per la càmera. (es va trencar el comandament inalàmbric per poder fer fotos de més durada XD coi de xinos i la seva qualitat de fabricacio!)

També vaig passar l'estona pintant amb la llum :D. Aquestes són unes quantes de les fotografies de la sessió:


Ja feia un bon parell de dies que esperava a que hi hagues lluna plena per a poder testar la càmara amb condicions especial i ara m'adono que la llum de la lluna plena és massa bèstia... Continuarem provant :D.

P.S: En algunes fotos es pot apreciar la brutícia del que tinc al sensor de la càmara^^.
P.S: Ara m'estic donant compte que amb al reducció han perdut una mica i tinc la sensació que algunes estan sub exposades....

3 comentaris:

himiko ha dit...

m'agrada l'última foto^^

cilinderman ha dit...

M'agrada que t'agradi :D.

EloiO ha dit...

Eiis !!!
Mi turno :). Mola molt com has jugat amb les llums. Good Job!