diumenge, 28 d’octubre del 2007

Post 22: la tercera cervesa oficial, la Nog Ale de Woodforde

Es nota que el got es de IKEA :D Quin fallo!

Bon dia!
Ara ja feia uns dies que no deia res (els posts de les cerveses aquelles es faran tardar una mica, perquè realment no trobo el moment d'obrir-les). Pero bé estic sumament orgullós de presentar-vos la tercera cervesa oficial de la cerveseria Mangautxa: la Nog Ale de Woodforde.

És una strong dark ale, forta de gusta, de malta torrada i amb regust de cafè, similar a la primera collita per negra i torrada. Té una espuma densa i suficient, típica de les cerveses d'aquest tipos. A més el seu color m'encanta.

Aquest és el primer pack que no és brupaks que faig de manera oficial i n'estic força content :D, la cervesa aquesta és força bona. Ben aviat provarè un altre kits de Woodforde's, el Headcracker :D:D (més graus d'alcohol que els típics que he fet fins ara).

Ja s'apropa l'hivern i com a bona formiga que sóc, toca anar preparant el rebost de bona birra per arribar a la primavera amb la panxa ben plena :D. Fa pocs dies vaig tornar a provar l'Abdij de Brewferm (me'n queda una botella que em guardo per nadal) i realment, no hi ha ni punt de comparació a lo que vaig provar al setembre, ara si que és una cervesa forta la mala puta :D.
Ben aviat la headcracker i segurament la fixby gold, el meu primer encàrrec professional (h) mwahahahahah!

Bai bai.