dissabte, 28 de març del 2009

Post 112: Primera prova Studio

Per fi avui m'ha arribat un parell d'equip que necessitava: els triggers inalàmbrics del flash, per poder disparar el flash fora de la càmera (un flash molt caspa que va costar 4 duros per eBay). En un principi, necessitava el flash per fer macrofotografia principalment però com que encara em falten uns adaptadors, m'he dedicat a fer un parell de proves amb la llum. La idea és que amb un parell de difusors de paper i paper d'alumini, un trípode trencat i una mica de coses que vaig trobar tirades per casa m'he fet algo com d'estudi. El "setup" és el següent:


Els principals handicaps que tenia eren l'enfocament manual i la compensació d'exposició que genera el tenir un flash fora de la càmera, atès que la medició que fa la càmara, la fa sense tenir en compte la llum del flash. A l'esquerra podem veure el flash disparant-se a través del difusor casolà, amb la pisarra de fons. Amb això es poden aconseguir coses d'aquest tipus (directe de la càmara sense cap ajustament):

Nikon Nikkor-P Kogaku 105/2.5 Pre-AI @ Manual, f22, 1/100, ISO800
(l'espai de la pissarra dóna molt poc espai per moure's ^^)

Algú vol venir de model :D?

5 comentaris:

cralos ha dit...

dios!que bellezón! Te falta un porex blanco para que tu lado oscuro no sea tan siniestro. ¿estabas cantando???

cilinderman ha dit...

Te estaba señalando a ti :D!
Me faltarían reflectores y segun como otro flash (estoy en vías de pillarme alguno barato por eBay).
Aparte el "fondo blanco" deja muy poco sitio para moverse y quadrar la foto, tendré que buscar un fondo o algo...

Gracias por pasar y comentar :D.

himiko ha dit...

mola com a quedat tot muntat^^ ets tot un artista!

Jo em presento voluntaria per fer de model :)

cilinderman ha dit...

Ueeeeeeeeeeeeeeeee :D.

EloiO ha dit...

buaaa ara seré jo que diré: Vull un fiil teu!!!!