divendres, 22 d’agost del 2008

Post 74: Cap a Xina, Shanghai!

Sense això no et deixen ficar el pau al país comunista

Encara no em faig a la idea que d'aquí unes poques hores marxo cap a Xina, Shanghai. I com alguns ja m'heu preguntat, NO! no vaig a veure els jocs olímpics, vaig a fer vacances, que penso que són força ben merescudes (sobretot perquè me les pago jo). Marxo sense haver cobrat la pasta del curro (el qual em té bastant emprenyat), amb força poc equipatge, sense saber res de mandarí i amb moltes ganes de suar i passar calor entre fu jin taos (acostumeu-vos a sentir aquesta paraula perquè en els pròxims posts la sentireu força).

La idea és que el meu germà ha anat a currar un mes allà (ja porta una setmana) i ara hi nem, juntament amb un company del meu germà, a fer-li 10 dies de companyia :) .

La meva intenció és poder bloggejar estant allà, però no estic segur de poder-ho aconseguir, ja sigui per falta de mitjans tècnics (censures (pel que tinc entès blogger no està censurat, però wordpress per exemple sí), edició de les fotos, mitjans tècnics) o bé simplement per falta de temps i ganes. Lo que és segur és que tard o d'hora el viatge estarà penjat aquí :).

Marxo una mica "ginyat" perquè en aquests últims dos dies, m'ha picat algun insecte estrany a la cama i tinc una mena d'infecció, óbviament controlada, però que si la veuen a l'aduana xinesa et poden guardar en cuarentena (es veu que tenen escàner tèrmic i tot T_T ). Això seria una gran putada!

Lo que sera el viatge fins a Shanghai, en principi, si res ho impedeix, seran 3 hores de bus, 2 hores d'avió fins a Amsterdam, 10 hores d'avió fins a Shanghai (intentar dormir, menjar plàstic i viciar a la DS (versió Jap del Disgaea = pWnage)) i uns quant minuts de tren de levitació magnètica. Quasi bé res :) ...

Heu de tenir clar que qui vulgui un souvenir, se'l'haurà de guanyar, és a dir: COMENTARIS!
Per acabar, només em queda dir que si mai no tornès, estic a un camp de treball forçat fujintao.
Passiu bé!

P.S: No tinc ni tindré corrector a mà, ho sigui que la cosa està fotuda i m'haureu de perdonar ^^.

2 comentaris:

jaume ha dit...

Tiuuu!

Tu també hi vas! No sabia ben bé quan marxaves! Li he posat al blog del Kerni que poseu les adreces dels vostres altres blogs, i així us podré anar seguint!

Jo els meus els he renovat, he canviat el tema i he posat coses noves, a veure si deixeu alguna coseta també!

I segur que a shanghai (cony que és difícil de posar tantes h seguides!) trobaràs connexions wifi o cibercafès per tot arreu! No serà com tokio, però segur que si atansarà... Bé, pels posts del Kerni i el pato laqueao que surt a les fotos... sembla que encara no estan a l'alçada tècnica, però després veus alguna cosa futurista que et fa dubtar... Ja posarà sles teves impressions, abans, durant o després del viatge!

Sort amb el vol i tot plegat!

himiko ha dit...

Passa-ho bé!!

Espero impacient les teves pròximes actualitzacions.


uuuuuuuuuu